Monday, March 1, 2010

Aw Chill Pill Meet Cute Pill



RainyDayCakes has these little kawaii pills in all form of accessory and I knew someone out there would love this more than is appropriate because of some strange drug history lol.

12 comments:

Jeaneth said...

lol! omg sooo cute >.<
and are those pollypockets? I haven't seen those in ages!

Patricia said...

Hi!

I´m super happy! Yay!!!

Isn´t it amazing how talented people can see kawaii where one (me) only see a pill?

This is awesome!

Thanks for sharing!

Patricia

onelovelygurl05 said...

I think I would be addicted to these cute pills.

Catherine said...

OMG that's awesome!

PetSugar said...

Jeaneth - holy cow! i think they are!!!!! omg! we gotta bring those damn things back lol

Patricia - lol its not just the pills that have made you happy ;)

onelovelygurl05 - rofl as obvious a joke that was, it was damn clever lol

Catherine- you can put little notes in the pills toooooo

さらまり said...

Yes, the original Polly Pockets! So awesome and a strange combination haha

Bianca said...

lol polly pockets, what a terrible toy for kids who like to put stuff in their mouths lol..

anyways, these are adorable, i totally needed these chill pills last month @_@ hehehe

Sensible Obsessions said...

I saw the pills alone on ebay a while ago but haven't invested in them.

These are really cute!
I love the pink dice/pill combo♥

Saving Capulet said...

oh gosh those are mighty cute!

PetSugar said...

Sara Mari - i know... i can't understand it lol

Bianca - your work was absolutely worth it times 7543725947093

Sensible Obsessions - i can't imagine what more you can do with those pills! but then again I didn't imagine these lol

Saving Capulet - super cute

Strawberry Anarchy said...

I actually did a swap with this seller for the keyring with the 4 pills because I loved it so much I gave it to my sister because she loves phone charms too!! They are so cute would highly recommend them :)

PetSugar said...

Strawberry Anarchy - wow how sweet you did that for your sister! that's something i would do if i had anything of value (including money!) to give hehe

Related Posts with Thumbnails