Friday, May 14, 2010

Booty Hypnosis and Its to Music

Record Makers Promo from CreativeApplications.Net on Vimeo.


Okay this stretches the boundaries of cute more than I've ever stretched them but I'm allowed to right now. I just murdered myself trying to watch The Tudors and this video is brilliant. It has to happen. Tell me what you think. (Thanks Sasa!)

15 comments:

emma said...

I love it! I cracked up when she was um...popping out the gems hahaha.

The song is pretty chill too!

PetSugar said...

emma - lol! wow idk why i was so thrilled to read some good feedback. i really just pulled this one out of my ass (pun intended.. ew). wow i'm a loser but thanks :))))

Sasa said...

I love love this video!
I had it on replay for like an eternity the first time I found it at yayeveryday. It's mesmerizing!

Sasa said...

P.S. agagagaagh the tudors agagagggh Mr. Rhys Myers♥

Lily AKA Miss Latte (cuz she likes coffee) said...

XD! anyway.... have u posted this?:
http://www.etsy.com/shop/EternalSunshine

the stuff there is just so darn cute!!!!!!1

Principita de Porcelana. said...

Well, the song is great, not only makes me feel like resting and floating but also even makes me feel lazy ahahaha!
And, for being a video that includes Booty in the title, actually is a pretty cute video! it's incredibly well done and and is quite captivating as you see it.

Waiting to see more cute things from you =D, kisses!

Carmen said...

AMAZING video. Must admit I chuckled at the gems - wish I knew how to do that trick ;)

PetSugar said...

Sasa - dude you have incredible taste. lol thank you so much

Lily - wahhhh!!!!! its adorable!!!! fuzzies with fuzzy hats!!!!! no i haven't posted it!!!! thank you!!! i love when people make my job easier :)))

Principita de Porcelana - aw! i'm so happy someone else enjoyed it!!! you are so awesome!!! i look forward to posting a million cute things in your honor :)

Carmen- omg isn't it nuts? wait you don't know how to do that? ;)

Lily AKA Miss Latte (cuz she likes coffee) said...

http://www.aliciakachmar.com/blog/craft/safety-cone-to-the-rescue/
oh... and there's also a tutorial on the seller's blog on how to make those fuzzies!!!! (unfortunately not the hats...)

PetSugar said...

Lily - oh wow! let me think how i can incorporate this stuff cus i really need to lol

Lily AKA Miss Latte (cuz she likes coffee) said...

U mean crochet it????idk how to.......soooooooooooooo cute tho!!! But my bird will tear it to piecEs as soon as it's finished!!!!?(2headphones were killed by cookie and countless pieces of jewlery) I guess that's the beauty of owning a bird... Or do u mean putting the post together????

PetSugar said...

Lily - lol!!! i meant coming up with a way to incorporate the tutorials and her goods. lolllll

Lily AKA Miss Latte (cuz she likes coffee) said...

what about this...

*description and some witty comments here*

and if u can't afford to buy one of these fuzzies, why not make ur own with this tutorial?

(all u needles is knitting needles, yarn, thread, beads, ummm.... hours of reasearch on what those knitting patterns mean....

and there u have it! ur very own fuzzy! XD

PetSugar said...

Lily - lol great idea! and "description and some witty comments here"... *clears throat* whose blog does that? certainly not mine lol

Lily AKA Miss Latte (cuz she likes coffee) said...

lol.... hmm...

*ahem*

awww!!!! how cute! ... (continued)

Related Posts with Thumbnails