Friday, May 7, 2010

Cupcake Princess - Candy Hearts, Carebears and and Do You Need Anything Else?



Did you ever think an online store would feature three categories: Carebears, Candy Hearts and Cupcake Adornments? Um... yes in my DREAMS! Cupcake Princess has narrowed her categories down to the bare essentials and then created heavenly obsession territory for each. I'm so sick right now so don't expect me to do a good job explaining nothing lol. See for yourself. Yes its in Japanese and I'll apologize until the day I die! (*getting delirious*). If you were the one who featured this recently please let me know because I forgot where I saw it lol.

8 comments:

Sasa said...

;A;... *hides wallet*

well, I have to say, I love care bears, ribbons are my obsession and I love pastels.

I'm taking my revenge tomorrow! I'll post about one of my newest finds in japanese (extra-cute) clothes! haha

PetSugar said...

Sasa - lol! Noooo!!! i didn't mean it!!! i have a fever! lol

Lily AKA Miss Latte (cuz she likes coffee) said...

lol! petsugar: plz relink me!

cookieandcoffees.blogspot.com

(and if u know any of my affies please tell them too! :D)

Miruku said...

Those love-heart cushions would be perfect for Valentine's day! Thank God it's not for another year!

mr. pineapple man said...

too cute!!

PetSugar said...

Lily - omg i'm gonna do it right now!

Miruku - but love is year round!! no need to wait!

mr.pineapple man - thanks for being new follower :)

Ritzee Rebel said...

These pictures make me so happy! All my favorite things! *dies* Lol.

PetSugar said...

Ritzee Rebel - i try to only let happy-making pictures into this place :)

Related Posts with Thumbnails